Anti aging statisztikák 65. Az erősítés a legjobb anti-aging fegyver

ANTI AGING MEDICINA (AAM)

svájci szövetségi iskola anti aging

Send email Mail Azok a középkorú és idősebb emberek, akik heti legalább kétszer végeznek erősítő edzést, alacsonyabb eséllyel halnak meg idő előtt- ezt állítja egy elemzés, amelyet a Penn State College of Medicine és a Columbia Egyetem kutatói publikáltak.

Számos kutatás megállapította azelőtt is, hogy azoknak az idősebb embereknek, akik fizikailag aktívak maradnak, sokkal jobb az életminőségük. Senki nem vitatja ma már azt, hogy a rendszeres edzésnek köszönhetően a szív- és érrendszeri anti aging statisztikák 65, a diabétesz és számos daganatos betegség megelőzhetőek. Menő lett az erősítés Igen ám, de egészen mostanáig inkább az olyan aerob mozgásformák jelentőségét hangsúlyozták ki, mint a kocogás, úszás, nordic walking vagy a bringázás.

anti aging szupermodelles képek titkai

Az újabb ajánlásokban kezdték felhívni a figyelmet arra, hogy bizony az egészséges felnőtt embereknek legalább hetente kétszer erősítenie is kell. Így nem volt sokáig mit vizsgálni.

Schumann Béla október 7. Demográfiai krízis-trendek ig Világ összlakossága 6,1 milliárd 7,9 Növekedés régiói: India, Kína, Pakisztán, Nigéria stb.

Csak az elmúlt évtizedben kezdték el szisztematikusan figyelni, hogy az izomtömeg-megtartó illetve -növelő edzések hogyan hatnak a szívre, erek állapotára, a szénhidrát-anyagcserére, a mozgásszervi panaszokra és az elhízás kialakulására. Ezek a kisebb studyk is kimondták: az erősítő edzések nagyon jót tesznek a szervezetünkkel.

svájci öregedésgátló szokatlan éjszaka

Ezért épp ideje leszámolni a tévhittel, miszerint idős embernek semmi keresnivalója a teremben. Igazán nagyszabású kutatás indult ban a Penn State College kutatója egy igazán nagy mintán kezdett el dolgozni, az amerikai NHIS népegészségügyi statisztikai adatbázis ben regisztráltak adatait vizsgálta.

Igaz, ami igaz, az világosan látszott: azok, akik sportolnak és terembe járnak, általában jobban szituáltak az átlagnál, gyakran családos emberek, nincsenek meghízva, és mellőzik a káros szenvedélyeket is.

forradalmi anti aging termékek

És azt találták, hogy igen. Azaz, ha veszünk két egyforma szociokulturális hátterű embert, hasonló testalkattal, életmódi szokásokkal, akkor a rendszeresen sportolót — így is — egyötöddel kisebb kockázat fenyegeti. Anti aging statisztikák 65 a nagy esetszámú tanulmány egyértelműen igazolta azt a sejtést, hogy a rezisztencia edzés képes leginkább arra, hogy kitolja az egészséges életévek határát és megnövelje az esélyét annak, hogy megérjük akár a szépkorúságot.

Házhoz visszük! A megrendeléshez nem kell külön regisztrálnod.

A nagy kérdés, hogy meddig érdemes ezt elkezdeni. Annak, aki fiatal kora óta sportol, sokkal könnyebb dolga van — de aki csak ekkor vág bele, jobban teszi, ha előbb konzultál egy reumatológusával vagy ortopéd orvosával, majd szakképzett edző felügyelete mellett csinálja az edzéseket.

Fontos információk